tisdag 20 september 2011

Tid för kaffe


Ja, jag försöker blogga mer eller mindre kontinuerligt iaf!
Har haft en fin helg med familjen i fokus.
Premiär för lilla O på Lekplatsen i Heron City i lördags, vi hade familje- dejt med Tulle med familj.
Mys!
Barnen härjade i nästan tre timmar innan det var dags att bege sig hemåt.
Alla utom jag somnade på bussen hem.

Just nu sitter jag här (läs ligger) och har avnjutit mina fantastiska pannkakor med sylt och grädde (inte jättenyttigt men hey!, leave me alone!).
Med en nybryggd kopp Java och en sovande bebis börjar snart halv åtta hos mig.
Ser mig om i mitt hem.
Jag blundar och tar på mig skygglapparna vänder tillbaka blicken mot TV:n och tar en sipp till av mitt kaffe.
Det här är MIN tid.
Min EGEN tid.
Och jag har ingen lust att ta tag i kaoset just nu.
Så.
Kanske senare.
Annars imorn.
Känns ju inte direkt som om vädret kommer arta sig imorn och bjuda på 25°C å sol??

Ok.
Nu TV!
Mossa mossa från Sjumilaskogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar