onsdag 7 september 2011

Alla mina hjärtan


Ja...
Jag har flera hjärtan.
Utöver det som sitter i min egen kropp så är ju Perla mitt hjärta.
Även C är mitt hjärta.
Mina vänner är hjärtan.
Min familj är hjärtan.

Ja.
Det jag vill säga med det här inlägget är egentligen att jag aldrig kommer ge upp på mina hjärtan.
Jag ger aldrig upp på det som ligger mig varmast om hjärtat.

Blev idag än mer insiktsfull då jag påmindes om hur lätt och fort det kan gå att mista en närstående.
Att man ska ta vara på det man har och kanske tänka en extra gång, ge det en extra liten omtanke och smörja det med lite extra kärlek.
Så härmed gör jag det.

Jag älskar er mina hjärtan.
Vill aldrig hamna i en sits där jag står utan de som är viktiga.
Ni är mitt allt.

Kärlek
Avslutar med en bild på det bästa av allt i världen med den nya vinterjackan på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar